Dostępność: Niedostępny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: F2
Stan magazynowy:
Uniwersalna świeca najczęściej stosowana w silnikach lotniczych Bardzo zimna, projektowana dla wysokoobrotowych silników pracujących na paliwie z dużą zawartością nitrometanu (>20%).
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świece A, a po wymianie na świece B, do uzyskania pełnych, równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły ( zubożenie mieszanki ) to oznacza , że świeca A jest cieplejsza niż świeca B - świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego ciepła ze spalania bardziej ubogiej mieszanki do uzyskania optymalnej temperatury pracy.
Prawidłowy dobór ciepłoty świecy pozwala na zwiększenie obrotów nawet o 2000 obr./min. , prawidłową regulacje składu mieszanki gwarantującą dużą moc i trwałość silnika oraz umożliwia poprawienie "przejścia" podczas zmiany obrotów. Zbyt zimna świeca powoduje spadek mocy i złe "przejście". Zbyt gorąca świeca wywołuje przedwczesny zapłon, podgrzewanie silnika i spalanie detonacyjne przyczyniające się do uszkodzenia świecy.
UWAGA!!! Napięcie zasilania świecy nie powinno być wyższe niż 1,4 V, w przeciwnym wypadku nastąpi zniszczenie (spalenie) świecy. W przypadku zasilania świecy z akumulatora o wyższym napięciu (np. 2V) należy stosować dodatkowy rezystor lub przewody oporowe obniżające napięcie w świecy. Prawidłowy pobór prądu przez świecę wynosi 3A.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.